Best Katering - Katering Warszawa

511-900-800 kontakt@bestkatering.pl

Menu

Obiady dla dzieci

dla przedszkoli i szkół

Obiady dla przedszkoli i szkół. W ofercie znajdują się: obiady (zupy i drugie danie), podwieczorki i opcjonalnie śniadania. Realizujemy również zamówienia na wszelkiego rodzaju imprezy przedszkolne i szkolne.

Posiłki serwowane przez firmę Best Katering są profesjonalnie komponowane z udziałem technologa żywności oraz konsultowane z dietetykiem.

W ofercie mamy do zaproponowania nie tylko pyszną kuchnie polską, na której głównie się opieramy, ale również szereg potraw z kuchni międzynarodowej.

Produkty, których używamy do przygotowywania posiłków są pełnowartościowe, pozbawione sztucznych barwników, polepszaczy, konserwantów oraz glutaminianu sodu. W miarę możliwości używaniu produktów regionalnych i sezonowych (np. sezonowych owoców i warzyw).  Staramy się, aby posiłki przez nas przygotowywane, dostarczały dzieciom wszystkich niezbędnych składników odżywczych a jednocześnie były smaczne i akceptowane przez dzieci.

Wychodząc naprzeciw wymaganiom rodziców przygotowaliśmy 2 rodzaje menu:

  • Menu ‘ZDROWE’ – opiera się na tradycyjnych polskich produktach, pozbawionych polepszaczy, sztucznych, barwników, glutaminianu sodu. Produkty użyte do przygotowania posiłków są pełnowartościowe z użyciem dobrej jakości tłuszczy, z minimalną ilością cukru.
  • Menu ‘EKO’ – oprócz w/w zalet, jest to menu przygotowane w miarę możliwości na bazie certyfikowanych, produktów ekologicznych takich jak: ekologiczne pełnowartościowe mąki, makarony, kurczaki, jajka„zerówki” lub z wolnego wybiegu.  W tym menu również zmniejszyliśmy ilość mięsa.

Jako, że znamy problemy trapiące współczesnych rodziców, w swojej ofercie możemy zaproponować dzieciom również dania bezglutenowe, wegetariańskie oraz inne Diety Specjalne.

Poniżej prezentujemy przykładowe Menu. Prosimy kliknąć w nagłówek aby zobaczyć szczegóły.

Przykładowe Menu - Zdrowie

Przykładowe menu – Zdrowie

Poniedziałek:

  • Zupa (300ml): pomidorowa z makaronem fusilli.
    Wartość odżywcza: energia 207kcal, białko:10,2g, węglowodany: 30g, tłuszcze 4,8g

 

  • Drugie danie: kotlet mielony (90g) , ziemniaki z wody (150g) , buraczki gotowane tarkowane (100g)
    Wartość odżywcza: energia 433kcal, białko: 19,8g, węglowodany: 45,2g, tłuszcz: 21,3g

 

Wtorek

  • Zupa: Barszcz czerwony z warzywami (300 ml)
    Wartość odżywcza: energia 104 kcal, białko 12g, węglowodany 10g, tłuszcz 1,5g

 

  • Drugie danie: Pierś z indyka duszona (90g) .ryż brązowy (100g), surówka z marchewki i jabłka (100g)
    Wartość odżywcza: energia: 335kcal, białko: 25,4g, węglowodany: 58,1g, tłuszcze 9,7g


 

Środa

  • Zupa: Ogórkowa (300ml)
    Wartość odżywcza w porcji energia: 159kcal, białko:13,2g; węglowodany: 15g; tłuszcze: 6,9g
  • Drugie danie:Mc nugetts 3szt. (90g) /pierś z kurczaka/,ziemniaki puree z chudym mlekiem (150g), marchewka gotowana na parze – baby karot(100g)
    Wartość odżywcza w porcji energia: 460kcal, białko: 26g, węglowodany: 37,7g, tłuszcze: 26g

Czwartek

  • Zupa: Jarzynowa (300mml)
    Wartość odżywcza w porcji: 119 kcal, białko 16g, węglowodany 10g, tłuszcz 1,5g
  • Drugie danie: Gulasz wołowy (90g chudego mięsa), kasza gryczana palona (100g), surówka z ogórków kiszonych, cebuli i oliwy z oliwek (100g)
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 349kcal, białko: 18,4g, węglowodany: 26,5g, tłuszcze: 17,7g

Piątek

  • Zupa: Krupnik na kaszy jaglanej (300ml)
    Wartość odżywcza w porcji: energia 175 kcal, białko: 20,4g, węglowodany: 15,4g; tłuszcze: 5g
  • Drugie danie: Kotleciki z dorsza ze szczypiorkiem (90g), ziemniaki z wody (150g), surówka z kapusty kiszonej i jabłuszka (100g)
    Wartość odżywcza w porcji: energia 387kcal, białko 22,7g, węglowodany 46,80g, tłuszcze 13,40g
Przykładowe Menu - Eko

Przykładowe menu – Eko

Poniedziałek:

  • Zupa: Jarzynowa z brokułami (300g)
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 128 kcal, białko 18g, węglowodany 10g, tłuszcz 1,5g
  • Drugie danie: kotleciki z soczewicy i marchewki (90g). ziemniaki z wody (150g), buraczki gotowane tarkowane (100g).
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 521kcal, białko 20g, węglowodany 70,3g, tłuszcz 16,8g

Wtorek

  • Zupa:  Zupa z czerwonej soczewicy z grzankami (300ml)
    Wartość odżywcza w porcji: energia 173kcal, białko: 10,4g, węglowodany: 13,4, tłuszcze: 9g
  • Drugie danie: Indyk w sosie żurawinowym (90g), Kluseczki orkiszowo – szpinakowe (150g), surówka z marchewki (100g)
    Wartość odżywcza w porcji: energia 464kcal, białko-40g, węglowodany 47,4g, tłuszcze 14,1g  

Środa

  • Zupa: Barszcz ukraiński z dodatkiem białej fasoli, (300 ml)
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 189 kcal, białko 14g, węglowodany 17g, tłuszcz 9g
  • Drugie danie: Naleśniki z dodatkiem mąki żytniej z przetartymi jabłkami, cynamonem i rodzynkami (250g)
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 438 kcal, białko 14g, węglowodany 77g, tłuszcz 8g

Czwartek

  • Zupa: Krem z zielonego groszku z grzankami (300ml)
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 205 kcal, białko 4g, węglowodany 10,2g, tłuszcz 1,8g
  • Drugie danie: Gulasz z mięsa drobiowego (90g mięsa), kasza pęczak (100g), surówka z ogórków kiszonych, cebuli i oliwy z oliwek (100g)
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 374 kcal, białko 17,8g, węglowodany 34,3g, tłuszcz 17,8g

Piątek

  • Zupa: kapuśniak z kwaśnej kapusty (300ml)
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 91kcal, białko: 1,6g; węglowodany: 2g, tłuszcze: 8,7g
    Drugie danie: Sola pieczona w cytrynie i ziołach (90g), puree z ryżu brązowego i masła klarowanego (100g), Gotowane brokuły z prażonymi płatkami migdałowymi (100g)
    Wartość odżywcza w porcji: energia: 429 kcal, białko: 23,6g, węglowodany: 49,2, tłuszcze: 19,3

Facebook